klachtenregeling

Alle directieleden, docenten en medewerkers van de Acacia Coach Academie BV zullen alles in het werk stellen om iedere deelnemer zo goed mogelijk te begeleiden. Echter kan het voorkomen je toch een klacht hebt.

Doel van de klachtenregeling

  • Om klachten van klanten / cliënten / studenten van de Acacia Coach Academie BV naar ieders tevredenheid op te lossen.
  • Om van de klacht te leren en daar waar nodig wijzigingen aan te brengen in onze manier van werken.


Procedure klachtenregeling
Allereerst vragen wij jou om in gesprek met jouw docent te gaan over jouw klacht. Wanneer dit lastig voor jou is dan kun je ons instituut vragen om een neutrale derde persoon bij het gesprek aanwezig te laten zijn.
Heb je hierover een vraag dan mag je ons altijd mailen.
Mailadres waar jij je vraag aan kunt richten: info@acacia-coach-academie.nl

Wanneer je jouw klacht met jouw docent communiceert zal jouw docent uiteraard hem/ haar best doen om voor jou en voor hem/ haar tot een bevredigende oplossing te komen. Maar komen jullie er samen niet uit dan kun je jouw klacht indienen bij ons opleidingsinstituut. We willen je vragen om jouw klacht schriftelijk via e-mail of post naar ons te sturen
Ons postadres:
Acacia Coach Academie BV
t.a.v. afdeling klachten
Kruizemuntstraat 627
7322LW Apeldoorn.

Wij zullen op jouw klacht binnen 1 week schriftelijk reageren en een afspraak met je maken om elkaar te ontmoeten en zo samen te zoeken naar een voor alle partijen werkbare oplossing. Wij streven ernaar om deze oplossing zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 4 weken te hebben gevonden.

Registratie en bewaartermijn
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.

Openbaarheid van de klachtenregeling.
De directie van Acacia Coach Academie BV legt deze regeling voor elk lid of klant ter inzage en stelt alle belanghebbenden middels de website op de hoogte van deze regeling.